top of page
תמונת הסופר/תעסקים על המפה

פרסום מבוסס מיקום בישראל: פרסום בוויז, גוגל מפות ואיזי.

פרסום מבוסס מיקום בישראל הוא שוק שצומח במהירות, עם השימוש הגובר בסמארטפונים ובאפליקציות מבוססות מיקום כמו איזי, גוגל מפות (גוגל לעסק שלי)

Waze וכו . פרסום מסוג זה הופך לכלי רב עוצמה עבור עסקים המעוניינים להגיע ללקוחות מקומיים בצורה ממוקדת ויעילה ביותר


אחד היתרונות הגדולים ביותר של פרסום מבוסס מיקום הוא היכולת שלו להגיע לקהל הרלוונטי ביותר. מפני שהמיקוד למשתמשים הוא על סמך מיקומם הנוכחי, עסקים יכולים להבטיח שהמודעות שלהם נראות על ידי אנשים שנמצאים בסביבה הקרובה של החנות או העסק שלהם. זה הופך אותו לצורת פרסום אידיאלית עבור עסקים כמו מסעדות, בתי קפה וחנויות קמעונאיות. דוגמא: פרסום מוסך בוויז


פרסום עסק בוויז

וויז שבבעלות גוגל, היא אחת מהאפליקציות מבוססות המיקום הפופולריות בישראל, עם למעלה מ-10 מיליון משתמשים. האפליקציה מאפשרת לעסקים לפרסם במגוון פורמטים, כולל סיכות ממותגות, תוצאות חיפוש ממותגות ומקומות ממומנים במפת Waze. מודעות אלו יכולות להיות מותאמות אישית מאוד, מה שמאפשר לעסקים למקד לדמוגרפיה ספציפית, כגון גיל ומין, ולתזמן את המודעות שלהם לשעות ספציפיות ביום. רמה זו של מיקוד ותזמון מאפשרת לעסקים למקסם את ההחזר על ההשקעה.

יתרון נוסף של פרסום מבוסס מיקום ב-Waze הוא היכולת שלו להניע תנועה מקומית לעסקים. באמצעות מיקוד למשתמשים הנמצאים בקרבת מקום העסק, עסקים יכולים לפתות אותם להיכנס, לבקר וכנראה גם לבצע רכישה או הזמנה. לדוגמה, מסעדה יכולה להשתמש בפרסום מבוסס מיקום כדי להגיע למשתמשים שמחפשים מקום לאכול ולהציע להם הטבה או מבצע מיוחד בשעות הצהריים. זה יכול להיות יעיל במיוחד בזמנים ״מתים״ של היום, כאשר עסקים מחפשים למשוך יותר לקוחות.

עם זאת, חשוב לציין שגם לפרסום מבוסס מיקום יש מגבלות, זה לא פתרון קסם, זה כלי שצריך לשלב באסטרטגיה שיווקית הגדולה יותר של העסק. חשוב גם להשתמש בערוצי שיווק אחרים, כמו מדיה חברתית או מנועי חיפוש כדי להגיע ללקוחות שאינם נמצאים בקרבת מקום העסק ולגרום לללקוחות לדעת שהעסק קיים.

כמו כן, כדאי לזכור את התקנות המשפטיות הקשורות לפרסום מבוסס מיקום בישראל. חוק הגנת הפרטיות והתקנות הישראליות עשויות לכלול כמה הגבלות ודרישות שצריכים לפעול על-ידי העסקים המשתמשים בפרסום מבוסס מיקום.


לסיכום, פרסום בוויז (Waze) ובאפליקציות דומות (איזי, גוגל מפות) זו דרך יעילה וממוקדת ביותר עבור עסקים להגיע ללקוחות מקומיים בישראל. זה יכול לשמש כדי להניע תנועה הנמצאת כבר באזור העסק להגיע ולהגדיל מכירות.

40 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page